آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در کرمان

 

برنامه های کدنویسی آموزشی از کودکی امکان می دهد چندین مهارت مهم از دیدگاه اجتماعی و رابطه ای رشد کند. بنابراین در این مقاله خواهیم فهمید که چرا برنامه نویسی برای کودکان بسیار مهم است.

 

بیایید با هم ببینیم مهارتهای کودکان در هنگام کدگذاری چیست؟

 

خلاقیت: کدگذاری به کودکان این آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در کرمان امکان را می دهد تا هرچه می خواهند خلق کنند! تنها محدودیت تخیل آنهاست.

حل مسئله: به لطف توسعه تفکر محاسباتی ، کودکان توانایی حل مشکلات فزاینده سخت را دارند.

کار تیمی: به لطف سیستم عامل های  کدگذاری  که به آنها امکان می دهد در گروه کار کنند ، کودکان یاد می گیرند با یکدیگر تعامل داشته و برای توسعه پروژه های مشترک ارتباط برقرار کنند

 

یادگیری زبان برنامه نویسی از سنین پایین به رشد بسیاری از مهارت های ذاتی تفکر محاسباتی کمک زیادی می کند. مهارت هایی مانند توانایی تفکر و استدلال ایرانیان سایبر  منطقی آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در کرمان  و واضح به کودکان در رشد شناختی کمک می کند و می تواند در هر زمینه ای که تصمیم بگیرند بزرگ شوند دنبال کنند.

 

بهترین راه برای ترغیب کودک به یادگیری ، راهنمایی وی در مسیری تا حد امکان روشن و بازیگوش ، مانند سرگرمی است.

 

به لطف سیستم عامل های مختلف کدگذاری ،  آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در کرمان امکان آموزش علوم کامپیوتر به کودکان 8 تا 14 ساله که می توانند با ایمنی و سرگرمی کامل تجربه و خلق چیزهای خارق العاده ای داشته باشند ، وجود دارد. این نوع فعالیت به کودکان این امکان را می دهد تا چندین ساعت مشغول باشند ، چیزهای جدید زیادی یاد بگیرند و مهمتر از همه تفریح ​​باشند.

 

چندین سیستم عامل وجود دارد که به کودکانی که می خواهند به صورت آنلاین کد نویسی کنند می توانند برنامه نویسی را از طریق بازی های برنامه نویسی آنلاین برای کودکان نیز شروع کنند.

به عنوان مثال ، سیستم عامل های Scratch ، Minecraft و App Inventor که به طور گسترده  

آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در کرمان 

مورد استفاده قرار می گیرند و همچنین به کودکان اجازه می دهند تا به برنامه نویسی نزدیک شوند ، همه مهارت های مفید برای ارتباط با دیگران  

آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در کرمان

و دنیای آینده کار را توسعه دهند.


سپتامبر گذشته ، به مناسبت سه روز Todi Appy Day ، ما در تأمل در مورد برنامه های اختصاص داده شده به کودکان در سن مدرسه در پانل "بزرگ شدن در عصر دیجیتال" همکاری کردیم. با افزایش سن کاربران کوچک ، محتوای دیجیتال چندرسانه ای کاهش می یابد ، اما برنامه های کاربردی منطقه ای مهم را هدف قرار می دهند:

 برنامه هایی برای یادگیری برنامه ریزی. آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در کرمان  آنها که برای تبلت ها ساخته شده اند و یا از برنامه های وب موجود در آن گرفته شده اند ، به کودکان می آموزند که از کد به روشی بازیگوشانه نه به عنوان متن نوشته شده بلکه به صورت بلوک های تصویری از پیش تعریف شده استفاده کنند تا در توالی های منطقی قرار گیرند.

Comments

Popular posts from this blog

ریاضی در برنامه نویسی

ایده های پولساز برای نوجوانان

آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز