آموزش جستجوی سایت در گوگل

 

در کادر جستجوی Google خود ریاضی انجام دهید

خواه بخواهید نکته ای را در مورد یک آموزش جستجوی سایت در گوگل  وعده غذایی بدانید یا یک تصویر جغرافیایی پیچیده ایجاد کنید ، جستجوی Google شما را تحت پوشش قرار داده است.

 

می توانید محاسبات اساسی را مستقیماً در نوار جستجو انجام دهید. به عنوان مثال ، با جستجوی 34+7 یک ماشین حساب زیر نوار با پاسخ صحیح پر شده از شما خواسته می شود. همچنین می توانید 3 بار 7 یا 20٪ 67.42 دلار جستجو کنید و پاسخ را دریافت کنید.

 

دیوانه های فوق العاده ریاضی می توانند با اتصال معادله ای که از "x" و "y" به عنوان متغیرهای رایگان استفاده می کند ، اشیاء مجازی سه بعدی تعاملی (در مرورگرهای  آموزش جستجوی سایت در گوگل رومیزی که از WebGL پشتیبانی می کنند) ایجاد کنند. یا اعداد مختلف iranian cyber  را به همراه چند cos (x) s ، sin (y) s و tan (x) وصل کنید و ببینید چه چیزی ارائه می دهد.

 

اگر این توابع ریاضی پیشرفته چیزی است که می توانید برای فعالیتهای آموزش جستجوی سایت در گوگل  روزمره خود استفاده کنید ، Google در اینجا یک توضیح دهنده عمیق و سطح ریاضی دارد.

 

 

از جستجوی Google به عنوان مبدل استفاده کنید

از جستجوی Google به عنوان مبدل استفاده کنید

Google به شما کمک می کند تقریباً هر چیزی را تبدیل کنید. شما می توانید 38 درجه سانتیگراد در فارنهایت ، 10 اونس در پوند و حتی 17.5 میلی متر در سال نوری جستجو کنید. Google نه تنها به شما پاسخ می دهد ، بلکه یک ماشین حساب تبدیل تعاملی برای تبدیل بیشتر ارائه می دهد.

 

علاوه بر این ، می توانید نرخهای تبدیل ارز را تنها با چند ضربه کلید بدون نیاز به اطلاع از نماد رسمی ارز (دلار ، یورو و غیره) یا تعیین کننده ISO (یعنی دلار آمریکا برای آموزش جستجوی سایت در گوگل  دلار آمریکا یا پوند انگلیس برای پوند انگلیس) پیدا کنید. ) الگوریتم گوگل قادر است پرس و جوهای سبک جمله را برای ارائه پاسخ ، نمودار تعاملی و ماشین حساب برای تبدیل های بیشتر تشخیص دهد.

 

به عنوان مثال ، جستجوی 38 دلار در ایسلند این پاسخ را نشان می دهد که (تا 11 سپتامبر 2020) 38 دلار معادل 5176.36 کرون ایسلند بود. حتی می توانید 1 بیت کوین به دلار جستجو کنید تا بدانید ارزش آن 10،312.20 دلار است.

 

از جستجوی Google بخواهید کلمات ناآشنا (یا عبارات دو کلمه ای) را فقط با تایپ کلمه و تعریف/تعریف تعریف کند. این امر گوگل را مجبور می کند تا کارتی را با تعریف آموزش جستجوی سایت در گوگل  ، تلفظ و در صورت موجود بودن ریشه شناسی دقیق به شما بازگرداند. گاهی اوقات قبل از اینکه شما Search را فشار دهید ، کلمه را در کادر تکمیل خودکار تعریف می کند.

 

می توانید (بیشتر) بسته ها را در نوار جستجوی خود پیگیری کنید. آموزش جستجوی سایت در گوگل  فقط کافی است شماره ردیابی را در جستجو جایگذاری کنید تا گوگل آن را تشخیص داده و پیوندی به صفحه ردیابی ارائه دهد.

Comments

Popular posts from this blog

ریاضی در برنامه نویسی

ایده های پولساز برای نوجوانان

آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز