زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس یا پایتون در رباتیک

 

پایتون یک زبان برنامه نویسی ساده است که با توضیحات و نحو زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس یا پایتون در رباتیک ساده ای منطقی طراحی شده است. تجربه کاربر اولویت بالایی دارد. این باعث می شود برای آموزش کودکان مناسب باشد.

 

پایتون [ˈpaɪθn̩] یک زبان برنامه نویسی سطح بالا است که اولین بار توسط Guido van Rossum در سال 1991 منتشر شد. پایتون بر اساس فلسفه ای طراحی شده است که بر اهمیت تلاش برنامه نویس بالاتر از کامپیوتر تأکید می کند و بر اولویت خواندن بر سرعت برنامه یا بیان آن تأکید می کند. . پایتون اغلب به  زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس یا پایتون در رباتیک عنوان مینیمالیستی توصیف می شود ، اگرچه این فقط در مورد هسته نحو و طرحواره صدق می کند. کتابخانه های استاندارد ، زبان را با تعداد زیادی عملکرد دیگر مجهز می کنند.

 

پایتون یک زبان برنامه نویسی چند پارادایمی است که دارای ساختار سیستم پویایی کامل است و از جهت حافظه خودکار استفاده می کند. بنابراین به Perl ، Ruby ، ​​Scheme ، Smalltalk و Tcl (زبان برنامه نویسی) شباهت دارد.

 

این زبان دارای توسعه باز  زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس یا پایتون در رباتیک مبتنی بر جامعه است که توسط سازمان غیر انتفاعی ، بنیاد نرم افزار پایتون اداره می شود.

 

نام زبان iranian cyber پایتون برگرفته از نام گروه طنز انگلیسی Monty Python است.

 

از چه زبان برنامه نویسی زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس یا پایتون در رباتیک در تحقیق و توسعه ربات استفاده می شود؟

to یادگیری کدام زبان را از این به بعد توصیه می کنید؟ 

 

سلام ، این Rui (CenotenBlog) است.

 

این مقاله به نگرانی های فوق پاسخ می دهد.

 

این مقاله را بخوانید تا از ویژگی های سه زبان توصیه شده برای زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس یا پایتون در رباتیک برنامه نویسی ربات و کدام یک بیشتر توصیه می شود مطلع شوید.

 

هنگام نوشتن این مقاله ، من در رشته مهندسی مکانیک در یک دانشگاه مشغول به تحصیل  زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس یا پایتون در رباتیک هستم و در یک موسسه تحقیقاتی ملی در مورد روبات ها تحقیق می کنم.

 

من خودم از سه زبان برنامه نویسی که می خواهم در مورد ربات ها توضیح دهم ، استفاده کرده ام.

 

Comments

Popular posts from this blog

یادگیری آسان پایتون برای کودکان

ایده های پولساز برای نوجوانان

ریاضی در برنامه نویسی