آموزش بازی سازی به کودکان

 

اگر به دنبال بازی های برنامه نویسی برای کودکان هستید ، اینترنت بسیاری از بازی های برنامه نویسی آنلاین رایگان را برای کودکان ارائه می دهد. در این مقاله ،آموزش بازی سازی به کودکان ما برخی از بهترین بازی های آنلاین رایگان را که می توانند برنامه نویسی را برای کودکان و خردسالان آموزش دهند ، بررسی می کنیم.

 

 

4 نکته در مورد بازی های برنامه نویسی آنلاین

 

قبل از اینکه به بازی های واقعی نگاه کنیم ، چند نکته در مورد دسترسی و انجام این بازی ها وجود دارد:

 

 

1. دسکتاپ یا لپ تاپ را امتحان کنید

 

اکثر این بازی ها بر روی رایانه رومیزی آموزش بازی سازی به کودکان  یا لپ تاپ بهترین عملکرد را خواهند داشت. برخی از آنها ممکن است در تبلت هایی مانند iPad خوب کار کنند ، اما مشخص نیست.

 

گاهی اوقات بازی ها از نرم افزار افزونه مرورگر استفاده می کنند که روی تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی-به ویژه فلش-کار نمی کند. در حالی که Flash در حال از بین رفتن در وب است ، برخی از بازی ها ممکن است از این نوع افزونه ها استفاده کنند ، بنابراین اگر در دستگاه شما کار نمی کند ، به مورد بعدی بروید.

 

 

2. مطمئن شوید که مرورگر شما به روز است

 

یک مرورگر به ایرانیان سایبر  روز کمتر احتمال دارد در بازی های آنلاین خراب شود یا مشکلی ایجاد کند.

 

 

3. مسدود کننده های تبلیغات را خاموش کنید

 

مسدود کننده های تبلیغاتی ممکن است با نرم افزار بازی تداخل داشته باشند ، بنابراین بهتر است آنها را خاموش کنید.

 

اکثر بازی های برنامه نویسی آموزشی برای بچه ها آموزش بازی سازی به کودکان  در وب فاقد تبلیغات هستند ، بنابراین معمولاً نیازی به مسدود کننده تبلیغات ندارید.

 

 

4. بستن سایر برگه های مرورگر

 

برای بهترین تجربه ، سایر برگه های باز شده در مرورگر وب خود را ببندید. بازی های آنلاین می توانند حافظه کامپیوتر شما را از بین ببرند ، و البته ، زبانه های باز که از آنها استفاده نمی کنید از حافظه نیز استفاده خواهند کرد. برای بهترین عملکرد ، کافی است هنگام بازی یک پنجره را با بازی اجرا کنید.

 

 

تفکر استراتژیک ، کد تایپ شده یا برنامه نویسی گرافیکی؟

 

برخی از بازی های آنلاین بیشتر بر آموزش نحوه تفکر مانند آموزش بازی سازی به کودکان  برنامه نویس رایانه به کودکان تمرکز می کنند. این بازی ها منطق برنامه نویسی مانند ترتیب و حلقه ها را آموزش می دهند. سایر برنامه های آنلاین از رابط برنامه نویسی گرافیکی مانند بلوک های کشیدن و رها کردن برای آموزش اصول برنامه نویسی به کودکان استفاده خواهند کرد.

 

پیشرفته ترین بازی ها شامل کد تایپ شده است که متن زبان برنامه نویسی است. کد تایپ شده برای کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان آموزش بازی سازی به کودکان جوان (یا بزرگسالان بزرگسال) بهترین است.

 

Comments

Popular posts from this blog

ریاضی در برنامه نویسی

ایده های پولساز برای نوجوانان

آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز