یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد؟

 

اگر هنوز مهارت ندارید در سایر زبان های برنامه نویسی ، یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد باید به سراغ یک برنامه آموزشی/آموزشی بروید که هدف آن برنامه نویسان جدید است.

 

من شخصاً کتاب دوست ندارم. "در ده دقیقه x را بیاموزید" یا "در بیست و چهار ساعت بیاموزید" زیرا مردم با سرعت خود یاد می گیرند ، بنابراین من منبعی را ترجیح می دهم که برای خود گام برداشتن باشد.

 

سری Head First از O'Reilly یک کتاب عالی است که از اصول یادگیری نظریه و علوم شناختی برای افزایش ماندگاری استفاده می کند. من از برخی از کتاب های آنها استفاده کردم و یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد اولین بار چیزهای خوبی در مورد پایتون شنیدم.

 

همچنین ، یکی از رایج ترین درس ها آموزش پایتون به روش سخت توسط زد شاو است. این برنامه بصورت چاپی ، کتاب الکترونیکی ، کلاس ویدیویی و (رایگان!) نسخه HTML بصورت آنلاین در دسترس است. به این دلیل "سخت راه" نامیده می شود ، زیرا او شما را مجبور می کند. یادگیری اصول اولیه یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد به روشی که بسیار مفیدتر از آموزش های اضافی است ، اما درک درستی از نحوه ایجاد نرم افزار iranian cyber  در زبان به شما نمی دهد. (که نظر من در مورد کتاب "در 24 ساعت" است)

 

همچنین ، آن را ادامه دهید و هنگامی که گیر افتادید ، درخواست کمک کنید. این سایت (برای سوالات عمومی) و Stack Overflow بسیار ارزشمند است. هنگامی که روی کد موردنظر برای بهبود کار کردید ، می توانید از تأیید کد کمک بگیرید. با تمرینات قوی شروع کنید (کتاب بالا شامل بسیاری از آموزشها  یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد، فیلمهای آنلاین و نمایشهای صفحه نمایش است) ، سپس از جامعه ای از توسعه دهندگان که مایل به کمک برنامه نویسان جدید برای پیدا کردن جایگاه خود هستند استفاده کنید.

 

پایتون یک انتخاب عالی برای مبتدیان است و مشاغل زیادی برای توسعه دهندگان پایتون در سراسر جهان وجود دارد. در این پست می خواهم توضیح دهم که یادگیری اصول زبان برنامه یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد  نویسی پایتون چقدر طول می کشد تا موقعیت توسعه دهنده را بدست آورد.

 

مروری بر محتوا

پایتون چیست؟

چرا پایتون؟

یادگیری پایتون چقدر طول می کشد؟

چرا پایتون یک انتخاب عالی برای مبتدیان است؟

پایتون یک زبان برنامه نویسی قدرتمند ، پویا و منعطف است. گرامر زیبایی دارد و خواندن آن آسان است. از پارادایم های مختلف برنامه نویسی از جمله توابع و رویه های شی گرا پشتیبانی می کند.

 

فلسفه طراحی بر خوانایی و نحو کد تأکید می کند و به برنامه نویسان  یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد اجازه می دهد مفاهیم را در خطوط کد کمتر از حد ممکن در زبانی مانند C ++ یا Java بیان کنند. این زبان ساختاری را ارائه می دهد که به منظور فعال سازی برنامه نویسی صریح و روشن است.

Comments

Popular posts from this blog

ریاضی در برنامه نویسی

ایده های پولساز برای نوجوانان

آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز