یادگیری آسان پایتون برای کودکان

 

 

"همیشه رویای من بوده است که روزی بازی های خودم  یادگیری آسان پایتون برای کودکان  را توسعه دهم. در این دوره من خودم توانستم اولین بازی هایم را برنامه ریزی کنم. حتی بیشتر از آنچه فکر می کردم سرگرم کننده بود! "

 

توصیفات مشتری

فریدریک (شرکت کننده در دوره) ، 11 ساله

 

"چیزی که من در مورد دوره دوست دارم این است که شما می توانید بسیار اصلی باشید. متأسفانه ، مباحث فنی در مدرسه تا کنون واقعاً هیجان انگیز نبوده است. این دوره دیدگاه من را نسبت به  یادگیری آسان پایتون برای کودکان  علوم کامپیوتر و موارد مشابه کاملاً تغییر داد. آنچه که با پایتون امکان پذیر است واقعاً عالی است. "

 

 

ساموئل (دانش آموز) ، 10 ساله

 

"این دوره درک روابط منطقی را برای من بسیار آسان می کند. اکنون می توانم دروس ریاضی را نیز بهتر دنبال کنم. همچنین برای من جالب است یادگیری آسان پایتون برای کودکان  که هر روز iranian cyber  بیشتر بدانم چه چیزی پشت فناوری پنهان شده است. "

  

پایتون برای کودکان - دانش

چندی پیش این تیتر شاید شما را شوکه کرده باشد. چه کسی می خواهد به فرزندان خود یک مار به عنوان حیوان خانگی بدهد؟ در عین حال ، برای اکثر کسانی که به بومیان دیجیتال تعلق ندارند نیز روشن است که این یک زبان برنامه نویسی است. بنابراین چرا پایتون برای کودکان جالب است ، در این مقاله خواهید آموخت.

 

اگر بچه ها علاقه مند به برنامه نویسی در سنین پایین هستند ،یادگیری آسان پایتون برای کودکان  دوره های پایتون برای کودکان گزینه خوبی است. در نتیجه ، لاک پشت پایتون به ویژه زبان آموزان جوان را ترغیب می کند تا با انیمیشن ها و طرح های خود درگیر برنامه نویسی شوند. البته ، پایتون همچنین یادگیری آسان پایتون برای کودکان  فرصت های خوبی را در دنیای کار یا در دانشگاه بعد از مدرسه به کودکان ارائه می دهد.

  

اگر می خواهید توضیح دهید که چرا این مفهوم خوب است ، ابتدا باید توضیح دهید که چرا برنامه نویسی در وهله اول منطقی است. از یک سو ، برنامه نویسی خلاقیت شما را به نمایش می گذارد و به شما این فرصت را می دهد که از هیچ چیز چیزی را که فکر می کردید ایجاد کنید. از سوی دیگر ، کودکان می توانند ایده های خود را پیاده کنند ، داستانهای اختراع شده را بیان کنند و دنیاهای خود را بسازند.

 

چرا پایتون برای بچه ها؟

پایتون برای کودکان دارای ویژگی های خاصی است که می تواند برای مبتدیان برنامه نویسی بسیار مفید باشد. اول ، خواندن پایتون برای کودکان نسبتاً آسان است ، به ویژه یادگیری آسان پایتون برای کودکان  در مقایسه با سایر زبان های برنامه نویسی. دوم ، یک "پوسته تعاملی" وجود دارد که برنامه ها را می توان برای مشاهده نحوه عملکرد آنها وارد کرد. و سوم ، بریگز توضیح می دهد ، برخی از ویژگی های زبان وجود دارد که فرایند یادگیری را بسیار آسان می کند و با استفاده از آنها می توانید به سرعت انیمیشن های ساده و بازی های خود را ایجاد کنید. به عنوان مثال ، یادگیری آسان پایتون برای کودکان  ماژول های مختلفی وجود دارد ، مانند ماژول "Tkinter" ، که با آن می توانید گرافیک و انیمیشن های پیچیده را به راحتی ایجاد کنید. ماژول "لاک پشت" نیز یکی از این ماژول ها است (بریگز ، 2013).

 


Comments

Popular posts from this blog

ریاضی در برنامه نویسی

ایده های پولساز برای نوجوانان

آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز