آموزش بازی سازی به کودکان

 

. آموزش کد نویسی با کودکان - نکاتی برای والدین و معلمان

آیا می خواهید پروژه ها و ایده های برنامه نویسی یا فناوری خود را با فرزندان یا دانش آموزان خود اجرا کرده و پیاده سازی کنید؟ در وب سایت انجمن  آموزش بازی سازی به کودکان "آموزش ، نوآوری ، مهاجرت ، تعالی اجتماعی" یک راهنمای الهام بخش و قابل فهم وجود دارد: (ویرایش شده توسط ساندرا شون ، مارتین ابنر و کریستین نار).

 

چرا یادگیری برنامه نویسی برای کودکان در درجه اول اهمیت دارد؟

ما به سختی می توانیم جهان کار را کاملاً بدون رایانه ، اینترنت و ماشین آلات تصور کنیم. دو محقق از دانشگاه آکسفورد محاسبه کرده اند که 47 درصد از مشاغل موجود طی دو دهه آینده خودکار خواهند شد.

 

دو دهه: این دقیقاً زمانی است که کودکان امروز بزرگ شده اند. آموزش بازی سازی به کودکان  آیا آنها آینده ای دارند که اکثر آنها دیر یا زود با ماشین جایگزین می شوند؟ نه ، زیرا انقلاب دیجیتال پتانسیل فوق العاده ای را ارائه می دهد و مشاغل کاملاً جدیدی ایجاد می کند.

 

بچه ها را می توان برای این کار آماده کرد. این بدان معنا iranian cyber  نیست که آنها باید برای عملکرد امروز تنظیم شوند. بلکه ، والدین و بیش از همه ، سیستم آموزشی ، مهارت هایی را  آموزش بازی سازی به کودکان ارتقاء می دهند که در آینده در بلند مدت اهمیت بیشتری خواهند داشت. در میان چیز های دیگر:

 

 

کودکان باید درک کنند که چگونه دنیای دیجیتال را درک کنند

آنچه در واقع وظیفه سیستم آموزشی است ، در آلمان عمدتا این والدین هستند که وظیفه خود را بر عهده می گیرند. بسیاری از انجمن ها و ابتکارات با ارائه برنامه های متنوع در زمینه "برنامه نویسی برای کودکان" ، از جمله موارد دیگر ، نیاز را تشخیص داده و سعی می کنند کودکان و جوانان را به دنیای دیجیتال آموزش بازی سازی به کودکان  نزدیک کنند. نکته جالب این است که اینها اغلب رایگان هستند یا در صورت لزوم پشتیبانی می کنند (به عنوان مثال با هزینه سفر) ، بنابراین برای کودکان نوپا و خانواده های دوستدار فناوری با بودجه کمی نیز مناسب هستند.

 

"البته ، هر بچه ای مجبور نیست به یک برنامه نویس تبدیل شود. Daniel Bialecki ، مدیر عامل شرکت می گوید ، مهمتر از همه ، فرزندان ما می توانند قضاوت کنند که سیستم های دیجیتال در آینده چه کار می کنند. "و اگر علاقه ای به برنامه نویسی یا به طور کلی به فناوری وجود دارد ، والدین می توانند این امر را به خوبی تشویق کنند."

 

برنامه نویسی کودکان: آزمایش و مقایسه برای یادگیری توسعه به شیوه بازیگوش

جهان ما به طور فزاینده ای دیجیتالی و فنی است - آموزش بازی سازی به کودکان  و برنامه نویسی و درک فنی به یک مهارت فزاینده تبدیل می شود. کشورهای دیگر مانند بریتانیای کبیر و سوئد راه را نشان می دهند: در آنجا ، "یادگیری برنامه نویسی" در برنامه درسی در دبستان قرار دارد و سرمایه گذاری فشرده ای در آموزش معلمان و تجهیزات فنی انجام می شود. در آلمان نیز صداهایی وجود دارد که می گویند برنامه نویسی و مهارت های فناوری اطلاعات باید بخشی از برنامه درسی باشد. به عنوان مثال ، یکی از قوی ترین حامیان اینجا "شیر" فرانک تلن آموزش بازی سازی به کودکان  است: سرمایه گذار و کارآفرین موفق ، معروف به "Die Höhle der Löwen" ، در میان مجموعه تلویزیونی "Hart aber fair" :

Comments

Popular posts from this blog

ریاضی در برنامه نویسی

ایده های پولساز برای نوجوانان

آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز