برنامه نویسی کودکان

 

 

در سال 2021 ، دیگر نمی توان برنامه نویسی و برنامه نویسی برای کودکان را از آموزش دبستان و متوسطه دور نگه داشت. توسعه کودکان و جوانان از مهمترین سیستم برنامه نویسی کودکان  عامل ها و برنامه های کدگذاری نیز عبور می کند. در این مقاله رایج ترین زبان های برنامه نویسی برای کودکان و بسترهایی برای آموزش کدنویسی به کودکان را کشف خواهیم کرد. همه در حالی که سرگرم می شود. Scratch ، App Inventor و Alice فقط برخی از زبان های برنامه نویسی برای شروع این مسیر هستند که دوست داریم همراه با موضوعات STEM و برنامه نویسی در مدرسه معرفی شوند.

توانایی کودکان در توانایی یادگیری سریع مفاهیم جدید شناخته شده است و تصادفی نیست که آنها از سنین پایین به جذب زبانهای خارجی وادار می شوند. یک روند مشابه مربوط به زبان های برنامه نویسی برای کودکان و جوانان است ، با چندین مزیت برای رشد و نمو.

 

فقط فکر کنید که چگونه در سال های اخیر ، برنامه های آموزشی برای کودکان بر اساس برنامه نویسی در رشد کودکان بسیار مهم شده اند که به لطف کمک برنامه نویسی کودکان به رباتیک آموزشی ، از دوره های ابتدایی در برنامه های آموزشی قرار گرفته اند.

 

برنامه های کدنویسی آموزشی از کودکی امکان می دهد چندین مهارت مهم از دیدگاه اجتماعی و رابطه ای رشد کند. بنابراین در این مقاله خواهیم فهمید که چرا برنامه نویسی برای کودکان بسیار مهم است.

 

بیایید با هم ببینیم مهارتهای کودکان در هنگام کدگذاری چیست؟

 

خلاقیت: کدگذاری به کودکان این برنامه نویسی کودکان امکان را می دهد تا هرچه می خواهند خلق کنند! تنها محدودیت تخیل آنهاست.

حل مسئله: به لطف توسعه تفکر محاسباتی ، کودکان توانایی حل مشکلات فزاینده سخت را دارند.

کار تیمی: به لطف سیستم عامل های کدگذاری که به آنها امکان می دهد در گروه کار کنند ، کودکان یاد می گیرند با یکدیگر تعامل داشته و برای توسعه پروژه های مشترک ارتباط برقرار کنند

 

یادگیری زبان برنامه نویسی از سنین پایین به iranian cyber  رشد بسیاری از مهارت های ذاتی تفکر محاسباتی کمک زیادی می کند. مهارت هایی مانند توانایی تفکر و استدلال منطقی و واضح به کودکان در رشد شناختی کمک می کند و می تواند در هر زمینه ای که تصمیم بگیرند بزرگ شوند  برنامه نویسی کودکان دنبال کنند.

 

بهترین راه برای ترغیب کودک به یادگیری ، راهنمایی وی در مسیری تا حد امکان روشن و بازیگوش ، مانند سرگرمی است.

 

به لطف سیستم عامل های مختلف کدگذاری ، امکان آموزش علوم کامپیوتر به کودکان 8 تا 14 ساله که می توانند با ایمنی و سرگرمی کامل تجربه و خلق چیزهای برنامه نویسی کودکان  خارق العاده ای داشته باشند ، وجود دارد. این نوع فعالیت به کودکان این امکان را می دهد تا چندین ساعت مشغول باشند ، چیزهای جدید زیادی یاد بگیرند و مهمتر از همه تفریح ​​باشند.

 

چندین سیستم عامل وجود دارد که به کودکانی که می خواهند به صورت آنلاین کد نویسی کنند می توانند برنامه نویسی را از طریق بازی های برنامه نویسی آنلاین برای  برنامه نویسی کودکان کودکان نیز شروع کنند.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

ریاضی در برنامه نویسی

ایده های پولساز برای نوجوانان

آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز