یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد؟

 

گسترش به setup.py شاعر یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد بابل با دستورات جدید. (پایتون محدوده بسته بندی بیشتر از این راهنما برای IF setup.py این است که کاملا به شما خارجی، لطفا به توزیع پایتون ماژول برای اطلاعات بیشتر.)

 

ترجمه شدن برای زبان های دیگر

حالا که شما یک شاعر گلدان تولید، شما آماده برای دریافت نسخه ترجمه شده از رشته شما هستند. به یاد داشته باشید T مستحکم در گلدان برای یک قالب. فایل های ترجمه شده به نام فایل های PO، و مترجمان با استفاده از شاعر گلدان از یک نقطه شروع برای تولید PO شاعر آنها. انجام ترجمه یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد؟ به صورت دستی ایجاد شاعر جعبه وجود دارد، اما آن را خسته کننده است. در این نقطه، من هم تبدیل ترانسیفکس به نام به یک سرویس.

 

است که بر ترجمه ترانسیفکس است آسان است. این برنامه رایگان برای پروژه های منبع باز و واقعا آسان برای منتشر شده است. من راه اندازی یک پروژه برای handroll، ترانسیفکس پیکربندی به "دیده بان" شاعر گلدان برای تغییرات، و آواز خواندن عضو مترجمان به راحتی. ترجمه رشته ها در این پروژه  یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد= است. DG API ترانسیفکس که مرا قادر به جلو و جعبه را به فایل های مخزن پشت هر زمان که من مورد نیاز است. اسکریپت کمی بیش از حد کشتی برای قرار دادن در این موقعیت است، اما شما می توانید در آن در GitHub است.

 

مانند امروز ، این سوال  برای قالب پرسش و پاسخ ما مناسب نیست ، ما انتظار داریم پاسخ ها با حقایق ، مراجع یا تخصص پشتیبانی شود. اما این س mayال ممکن است مستلزم بحث یا بحث بیشتری باشد. اگر احساس می کنید این س beال قابل بهبود و راه اندازی مجدد است ، لطفاً برای مشاوره از مرکز راهنمایی دیدن کنید.

در 8 سال گذشته بسته شده است

تصمیم گرفتم بعد از مدرسه برای یادگیری پایتون استراحت کنم. پایتون به من علاقه دارد زیرا در محل کار (شرکت وب و آموزش الکترونیکی) باید کارهای تکراری مانند ایرانیان سایبر  حذف همه برچسب ها ، تغییر نام همه این وظایف و کارهای تکراری پیشرفته را پیگیری کنم. همچنین ، برای من خوب است که ابتدا پایتون را درک کنم زیرا یادگیری نحو بسیار آسان است.

 

یادگیری اصول اولیه پایتون چقدر طول می کشد؟

  

آیا زبان برنامه نویسی می دانید/قبلاً برنامه نویسی کرده اید؟

من نحوه استفاده از HTML ، CSS ، jQuery را کمی آموختم و در دلفی در مدرسه آموختم اما اصرار نکردم زیرا در آن زمان دلیلی برای یادگیری نداشتم و به یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد دلیل خطاهای پیچیده و فراوان نحوی .. منصرف شدم بسیار زیاد پایتون از آنجایی که من درک می کنم یک شروع تازه است و یک دلیل خوب برای یادگیری آن است.


در آخرین جمله خود گفتید که برای کارکردن باید PHP را یاد بگیرید. اما آیا می خواهید پایتون را یاد بگیرید؟ در حال حاضر من همه چیز را برای یادگیری آنچه شما می خواهید یاد بگیرید -یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد اما به طور کلی توصیه می شود ابتدا آنچه را که می خواهید یاد بگیرید. یادگیری PHP چندان سخت نیست.

- در حال حلقه زدن

بله ، ما در حال حاضر یک توسعه دهنده وب PHP داریم ، اما کار دیگری وجود دارد که او وقت انجام آن را ندارد .. این سوال را مشاهده کنید stackoverflow.com/questions/4777766/… .. به همین دلیل است که من می خواهم قبل از دریافت پایتون یاد بگیرم.یادگیری پایتون چقدر زمان میبرد اینجور کارها رو همیشه تکرار میکنن ..


Comments

Popular posts from this blog

ریاضی در برنامه نویسی

ایده های پولساز برای نوجوانان

آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز