کسب و کار خانگی برای نوجوانان با کامپیوتر

 

ایده های دیجیتالی  کسب و کار خانگی برای نوجوانان با کامپیوتر  عبارتند از: هنر ، فونت ، کتاب های الکترونیکی ، کارت های تبریک ، پرتره های سفارشی و اگر واقعاً می خواهید مدتی وقت بگذارید ، می توانید دوره ها را بفروشید.

 

محصولات شما را می توان از طریق وب سایت خود ، آمازون و بسیاری از سایت های دیگر به فروش رساند. هنگامی که چیزی را به صورت دیجیتالی ایجاد کردید ، می توانید آن را بارها و بارها بفروشید.

 

زمان سرمایه گذاری اولیه می تواند منجر به فروش بلند مدت شود.

 

7. پادکست

این کار کمی بیشتر طول می کشد و همچنین یک سرمایه گذاری کسب و کار خانگی برای نوجوانان با کامپیوتر  بلند مدت است. پادکست شامل ایجاد صدا در مورد یک موضوع طاقچه است.

 

با یافتن موضوعی که علاقه ای ایجاد کند می توانید از طریق حمایت مالی به شما پول دریافت کنید. اگر می توانید مردم را وادار به گوش دادن به شما کنند ، می توانید از شرکت ها بخواهید در پادکست شما تبلیغ کنند.

 

8. طراحی گرافیکی

اگر در ایرانیان سایبر  طراحی مهارت دارید و برایتان جالب است ، این کار را برای دیگران در نظر بگیرید.

 

بسیاری از مردم به لوگو ، نام تجاری و کارهای ساده فتوشاپ نیاز دارند که ممکن است بتوانید آنها را انجام دهید. تنها چیزی که واقعاً نیاز دارید نرم افزاری است. برای کسب و کار خانگی برای نوجوانان با کامپیوتر  شروع می توانید در سایت هایی مانند Fiverr برنامه های خود را اجرا کنید.

 

9. فروش در eBay

فروش مجدد با اینترنت پیشرفت زیادی داشته است و همچنان محبوبیت خود را به دست می آورد. شما می توانید با فروش اجناس در خانه شروع به کار کنید و سپس ببینید چه چیزی به فروش می رسد.

 

یکی از روشهای متداول خرید اقلام پیش کسب و کار خانگی برای نوجوانان با کامپیوتر  خرید در سایر بازارها و فروش مجدد آنها به صورت آنلاین است. گزینه دیگر این است که اقلام جدید را با هزینه کمتری خریداری کرده و سپس آنها را با قیمت بالاتری از طریق eBay (آربیتراژ) بفروشید ، جایی که می توانید قیمت حراج یا خرید فعلی را تعیین کنید.

 

با کمی تجربه در یافتن بازار طاقچه خود می توانید کسب و کار خانگی برای نوجوانان با کامپیوتر  از صندلی خود مبلغی را به فروش برسانید.

 

10. پخش زنده بازی های ویدئویی

این ممکن است برای بسیاری شغل رویایی به نظر برسد ، و در واقع ممکن است چنین باشد.

 

از افرادی که به تماشای بازی آنلاین شما کمک می کنند یا راهنمایی کسب و کار خانگی برای نوجوانان با کامپیوتر دریافت می کنند ، یا به اشتراک مشترک پرداخت می شوند.

Comments

Popular posts from this blog

ریاضی در برنامه نویسی

یادگیری آسان پایتون برای کودکان

ایده های پولساز برای نوجوانان