کاربرد برنامه نویسی چیست؟

 

یادگیری عمیق و برنامه کاربرد برنامه نویسی چیست نویسی پایتون برای هوش مصنوعی با Microsoft Azure

5 دوره 21 هفته متوسط

اطلاعات بیشتر

جاوا

نقطه شروع مفید دیگر برای برنامه نویسی ، یادگیری جاوا است. این یک زبان همه کاره و عمومی است که شبیه JavaScript و Python است.

 

جاوا چیست؟

جاوا یک زبان برنامه نویسی شی گرا بسیار محبوب است. بخشی از محبوبیت آن ناشی از این واقعیت است که هنگامی که یک قطعه کد را در جاوا می نویسید ، کاربرد برنامه نویسی چیست می تواند تقریباً روی هر دستگاهی با پلت فرم جاوا اجرا شود.

 

جاوا برای چه مواردی استفاده می شود؟

مفهوم "یکبار بنویس ، هر جا اجرا شو" در قلب جاوا به این معنی است که کاربردهای مختلفی دارد. با این حال ، برخی از کاربردهای اصلی شامل  ایرانیان سایبر نرم افزارهای تجاری ، برنامه های وب و برنامه های تلفن  کاربرد برنامه نویسی چیست همراه است. به عنوان مثال سیستم عامل Android گوگل از جاوا به عنوان زبان مادری خود استفاده می کند.

 

نحوه یادگیری جاوا

شما می توانید با دوره های رایگان ما در زمینه ساخت اولین بازی تلفن همراه خود ، اصول برنامه نویسی جاوا را شروع کنید. این شما را با برخی از مفاهیم و ساختارهای اصلی جاوا آشنا می کند. اگر به دنبال اکتشافات دقیق تری هستید ، توسعه نرم افزار ما با Python و Java ExpertTrack بهترین مکان برای شروع است.

 

جاوا اسکریپت

با وجود نام آن ، جاوا اسکریپت کاربرد برنامه نویسی چیست  مستقیماً با جاوا مرتبط نیست. با این حال ، از نحو جاوا مانند استفاده می کند ، جایی که این نام از آنجا آمده است. اگر به برنامه نویسی مرورگر وب سمت مشتری علاقه دارید ، این زبانی است که می خواهید یاد بگیرید.

 

جاوا اسکریپت چیست؟

جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی سطح بالا و شی گرا است (هرچند که نکته دوم مورد بحث است). این زبان در روزهای اولیه اینترنت ، در سال 1995 ایجاد شد. خواهید دید که همه مرورگرهای کاربرد برنامه نویسی چیست اصلی وب از جاوا اسکریپت پشتیبانی می کنند.

 

جاوا اسکریپت برای چه مواردی استفاده می شود؟

همانطور که گفته شد ، جاوا اسکریپت زبانی است که برای نوشتن کد مورد استفاده در مرورگرهای وب استفاده می شود. به این ترتیب ، دارای طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی است و به ویژه برای ایجاد تعامل و پاسخگویی صفحات وب مفید است. اغلب در کنار HTML و CSS برای افزودن کاربرد برنامه نویسی چیست مواردی مانند انیمیشن ها ، پخش کننده های ویدئو و حتی بازی های مبتنی بر مرورگر استفاده می شود.

Comments

Popular posts from this blog

ریاضی در برنامه نویسی

ایده های پولساز برای نوجوانان

آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز